نوشته شده توسط : احمد خلیلی

منبع خبری برای دیجیتال مارکتینگ

صنعت بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تغییر است. با وجود چنین سرعتی، آگاهی از اخبار جدید و اتفاقاتی که در این حوزه رخ می دهد ضروری است. در این مقاله و مقاله های بعدی  قصد داریم ۲۵ مورد از سایت های خبری را معرفی کنیم که استفاده از اخبار آن برای بازاریابی آنلاین  ضروری است.

اخبار بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی مقوله ای با اهمیت در حوزه دنیای جدید تجارت محسوب میشود و به روز بودن در این حوزه میتواند به بالا رفتن دانش عمومی در زمینه تبلیغات اینترنتی منجر شود.

۱٫سایت Inside AdWords Blog:
برخی از منابع خبری، اطلاعات مرتبط با توسعه ادوردز را پوشش می دهند. واضح است که بهترین مکان برای به دست آوردن اطلاعاتت رسمی در مورد قابلیت های جدید ادوردز در این سایت است. وبلاگ ادوردز  منبع خبری جدید برای بازاریابان PPC است که نیاز به دانستن اطلاعات جدید دارند. با اینحال باید به خاطر داشته باشید که  به هنگام وجود شایعه های بسیار در مورد ادوردز باید منابع دیگر را نیز مطالعه کنید تا از صحت اخبار مطمئن شوید.

۲٫ سایت Search Engine Land:
اگر  به موضوع جستجو در موتورهای جستجوی مختلف علاقه مند باشید حتما مقالات و اخبار منتشر شده در این سایت را دوست خواهیدد داشت. این سایت همچنین کنفرانس SMX را نیز سازماندهی و میزبانی می کند.   هر بازاریابی که دوست دارد اطلاعات و اخبار جدید حوزه بازاریابی اینترنتی و جستجو را به سرعت دریافت کند باید این سایت را در فید خود قرار دهد.

۳٫ سایت Search Engine Watch:
این سایت نیز یکی از سایت هایی است که باید توسط بازاریابان جستجو مورد مطالعه قرار گیرد. این سایت طیف وسیعی از اطلاعات بهه روز را در حوزه بازاریابی دیجیتال فراهم می کند.  اگرچه سایت Search Engine Watch اخبار فوری و محتوای تازه و به موقع را در اختیار کاربر قرار می دهد اما تجزیه و تحلیل گرایش های توسعه ای و مقالات مختلف را نیز در خود دارد. اینکار به شما کمک می کند یک بازاریاب جستجوی عالی باشید.

۴٫ سایت Search Engine Journal:
در طول سال ها،سایت Search Engine Journal از یک وبلاگ اختصاصی کوچک به منبع غنی و متنوع از اخبار حوزه بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است که بیشتر به موضوعاتی همچون جستجو، رسانه های اجتماعی، سئو و محتوا می پردازد. این سایت  همچنین در رویدادهای تجاری حضور دارد و کنفرانس های خوبی برگزار می کند.

۵٫ سایت SEM Post:
این سایت همیشه یکی از اولین سایت هایی بوده است که اخبار فوری در مورد رویدادهای بزرگ صنایع را منتشر می کند. اگر دوستت دارید در حوزه جستجو به روز باشید باید مطمئن شوید که در فید RSS این سایت مشترک می شوید و آنها را در توییتر دنبال می کنید. آنها معمولا محتوای خود را چند بار در روز به روزرسانی می کنند. همین امر باعث شده است سایت SEM Post یکی از بهترین مکان ها برای دریافت اخبار متنوع صنایع باشد.

۶٫سایت MOZ:
یکی از شرکت های شناخته شده در حوزه بازاریابی دیجیتال شرکت MOZZ است. این شرکت همچنین محتوای غنی در مورد سئو و سایر ترندهای مرتبط با  بازاریابی دیجیتال تولید می کند.همیشه اطلاعات مفید و با ارزشی در این سایت وجود دارد که  خواندن آن را برای همه افراد جذاب می سازد.

۷٫سایت Distilled:
اگرچه دفتر اصلی این سایت در نیویورک قرار دارد اما همه اطلاعات را به خوبی پوشش می دهد. این سایت یکی از بهترین منابع برایی یافتن محتوای مرتبط با سئو، PPC و استراتژی های بازاریابی دیجیتال  است. این سایت همیشه دارای محتوای جالب و جذاب بوده و بینش خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد.  ترندهای مختلف در حوزه بازاریابی دیجیتال توسط متخصصان آن دنبال می شود. بازاریابانی که دوست دارند در این حوزه به روز باشند باید این محتوا را مطالعه نمایند.

۸٫ سایت Search Engine Roundtable:
این سایت نیز  یکی از منابع مهم برای دریافت اخبار جدید در حوزه بازاریابی اینترنتی است. اخبار مرتبط با این حوزه توسط متخصصان سایت  تجزیه و تحلیل می شود و به صورت روزانه در سایت قرار می گیرد. این سایت دارای انجمن تعاملی و فعال است. محتوای ویدئویی نیز به صورت منظم منتشر می شود.

۹٫ سایت Media Post:
این سایت یکی از سایت های جامع ارائه دهنده اخبار در حوزه تبلیغات آنلاین،  بازاریابی آنلاین  و رسانه های اجتماعی است. اگرچه این سایت حوزه های مختلفی را پوشش می دهد اما  کیفیت استانداردهای سنتی به خاطر این موضوع اسیب ندیده است. این سایت همیشه جزو بهترین سایت های ارائه کننده اخبار بوده است. اگر تا به حال به این سایت سر نزده اید بهتر است زمانی را برای اینکار اختصاص دهید.

۱۰٫ سایت Small Business Trends:
این سایت نیز یکی از منابع خبری آنلاین است. حوزه ها و موارد مختلفی  در این سایت پوشش داده می شود. سایت Small Businesss Trends پوشش بسیار خوبی در مورد جنبه های مختلف رسانه های اجتماعی و بازاریابی دارد و همین امر استفاده از آن را بسیار ارزشمند ساخته است.



:: برچسب‌ها: تبلیغات آنلاین , بازاریابی آنلاین , بازاریابی اینترنتی , بازاریابی دیجیتالی , تبلیغات اینترنتی , اخبار بازاریابی اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

هولوگرافی اندوسکوپیک

هولوگرافی اندوسکوپیک این پتانسیل را دارد تا یک ابزار قدرتمند برای تصویربرداری با رزولوشن بالای سه بعدی غیرتماسی و اندازه گیری غیر مخرب از درون حفره های طبیعی بدن انسان فراهم کنند.این بخش،ویژگیهای هولوگرافی و اندوسکوپی را ترکیب می کند.توانایی ثبت یک تصویر سه بعدی با عمق کانونی زیاد و رزولوشن بالا از اندامها و بافتهای داخلی بدن به مقدار زیادی قابلیتت شناسایی را افزایش داده است.اندوسکوپی هولوگرافیک  دو نوع است.در یکی از آنها هولوگرام درون اندوسکوپ ثبت می شود و درر  نوع دیگر از یک دستگاه ثبت خارجی استفاده می شود.

 

ثبت هولوگرام در اندوسکوپ به صورت داخلی

ثبت هولوگرام در اندوسکوپ به صورت داخلی همه ی سه بعد از تصویر از نو ساخته شده را با اختلاف منظر(parallax) و عمق کانونی زیاد،ایجاد می کند.اندوسکوپ نیازمند یک تنظیم هولوگرافیک مینیاتوری شده درون دستگاه است و یک هولوگرامانعکاسی را ثبت می کند.این بخش عمدتا از سه قسمت تکمیل شده است:

یک کارتریج فیلم،یک دیافراگم و یک کابل فیبر نوری تک شکلی(single form) (قطر هسته ی ۴um).

این سه قسمت به سه فولاد ضد زنگ  adjust TABLE یا تیوبهای برنجی جفت (assemble) می شوند.فیلم در موقعیت ساعت ۱۰ نسبت به اندوسکوپ قرار می گیرد.هولوگرام ها زیر یک میکروسکوپ قدرتمند که امکان دیدن سلولها را فراهم می سازد،تحت مشاهده قرار می گیرند.به خاطر روزنه ی بزرگ هولوگرام،تصویری با  نویز لکه ی کوچک و رزولوشن لترال بالا به دست می آید.رزولوشن لترال ۷um در تصویر از نو ساخته شده به دست می آید که نشان می دهد که این تکنیک می تواند برای تحلیل ساختار سلولی در تشخیص تومور استفاده شود.رنگهای(dyes) ویژه می توانند برای افزایش کنتراست بافت قبل از ثبت هولوگرام استفاده شوند،همان طورر  که در دانش امراض زنانه و بخش روده ای و معده ای به شکل وسیعی استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: هولوگرام , هولوگرافی , هولوگرافیک , برچسب ضد سرقت , چاپ هولوگرام , تولید هولوگرام , ساخت هولوگرام , برچسب هولوگرام , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()